ASB LOAN TERBAIK [PROMOSI 2023]

Dividen ASB2 2017 : Ok ke Tak?

Dividen ASB2 2017

Ramai yang ternanti nanti pengumuman ASB2 2017. Fuhh....bila dengar pengumuman ASB 2016 yang lepas ramai dah start goyang dan menggelabah.

Dividen ASB2 2017
Dividen ASB2 2017


Releks la bro. Melabur kene konsisten. Hanya yang berilmu je akan kekal untung. Semakin lama akan terus melabur (regardless dividen dah makin kurang ke tak), anda akan dapati makin dekat anda ke arah untuk full settlement dah seterusnya kekal atas track mendapatkan sijil asb penuh. 

Yang dah cancel tu...good luck lah! hehehe...kalau dah insaf dan nak buat balik jangan lupa buat ngan saya...buat ngan saya boleh bincang bincang strategi baru dan lebih menguntungkan.

Baik, berbalik kepada pengumuman dividen ASB2 baru baru ini iaitu pada 31 Mac 2017, dividen ASB2 adalah pada kadar 6.5%. Yessss...seperti dijangka.

Kenapa saya cakap dijangka? 

ASB dividen 6.75% ... biasalah ASB2 rendah sikit...6.5% tu kira rapat lagi....

Soalan : Ok ke tak 6.5% ni?

Jawapan saya: Ok buat masa sekarang.

Ye ke ok?

Cuba tengok kiraan ASB2 saya:

Si A buat asb2 loan RM200K selama 30 tahun
Modal = RM1098 X 12 bulan = RM13176
Dividen ASB2 2017 6.5% = 6.5% X 200K = RM13000
Anda perlu top up (dividen tolak modal) = RM13000 - RM13176 = - RM176

Sikit jer RM176 kan?

Dijangkakan pada tahun 2018 nanti dividen asb2 akan kembali meningkat.

Soalan: Betul ke?

Point1 = PNB ada strategi bernama STRIVE-15

Apa tu? Baca < SINI >

Point 2 = Harga Sawit CPO sedang Meningkat NAIK! Hingga 22% Terkini

Baca Lanjut < SINI >


Dua indikator penting ini, meningkatkan keyakinan saya tahun mendatang pasti akan memulihkan kembali dividen ASB dan ASB2....Insha Allah....

Melabur dengan ilmu dan jangan melabur ikut ikutan....saya coaching anda jika anda serius melabur...

Jom mulakan Pelaburan Pertama ASB anda dengan saya. 



Jika Anda SERIUS nak mulakan Pelaburan ASB Loan anda,
Semak Kelayakan Jumlah loan sebelum rancang strategi.
KLIK LINK DI BAWAH untuk saya guide anda. 



<DIRECT WHATSAPP LINK FAIRUZRAMLI>
 





Untuk lebih Tips Terkini, Sila LIKE Page FB Saya https://www.facebook.com/asbloanterbaik

* Semua maklumat dan kiraan adalah ilustrasi semata-mata dari saya dan tidak mewakili mana-mana bank. Anda dinasihatkan menggunakan maklumat di atas sebagai panduan am sahaja. Maklumat seperti kadar interest, dividen, surrender value, compounding, dan lain-lain, adalah anggaran sahaja. Sila hubungi bank pilihan anda untuk maklumat tepat. Anda dilarang menyalin atau menyebarkan maklumat dari tulisan saya dalam apa-apa juga bentuk.